12. den, ostrov Ko Pha Ngan, Had Salad - relax, koupání; Chaloklum - neuskutečněný rybolov

Zobraz fotoalbum...    Zpět...

17.3.2009, úterý

• ráno s Hankou brzy vstaneme a první, co uděláme, je báječné koupání, odpočinek na pláži a houpačce pověšené na palmě, při příjemném ranním sluníčku
  • pak dorazíme do chatky a začneme kuchtit evropskou snídani, ale z Thajských surovin - bagetky, máslíčko, salám, zelenina, minibanány, k tomu ledová kola, prostě paráda :)
  • po krátkém relaxu na naší terase se ještě sám projíždím po ostrově a sháním pohledy, všude mají bohužel jen dva druhy, se slonem a chrámem, doufám, že adresáti nebudou nadávat, že má každý z nich ten samý :)
  • po vrácení motorky se přidám k Alešovi a Jitce, prý mají v Chaloklumu domluvený rybolov na moři
  • slunce zase šíleně pálí, čekáme kus od hotelu, Aleš si je jistý, že něco pojede a někdo nás vezme
  • po čtvrt hodině to vzdáváme a jdeme dva kilometry do prudkého kopce
  • ve městě nás naštěstí někdo z místních vezme na korbu auta a vystupujem v Chaloklumu
  • jdeme k pobřeží, kde kotví několik místních rybářských loděk a na břehu se pak suší ryby
  • Aleš jde za chlápkem, se kterým má domluvené rybaření, ten však bohužel nemá pruty, takže rybaření se nekoná, dobrý výlet :)
  • dáme si tedy alespoň výborné jídlo v restauraci pro místní, jen nás tam otravují kvůli sušícím se rybám všudypřítomné mouchy
  • pak čekáme asi dvacet minut na Jitku, která odpočívá na záchodě :) a chystáme se na cestu zpátky
  • ve městě říkám, že bych počkal na rohu, kde je celkem provoz, Aleš chce jít dál, prý určitě něco pojede :)
  • už jsem celkem nervní, docela mě bolí puchýř na noze, po silnici jdeme asi třičtvrtě hodiny, než nás někdo vezme
  • vysadí nás nad Had Salad, zbývající dva kilometry jsou tentokrát naštěstí z kopce
  • dám sprchu a jdu za Hankou na pláž, překvapuje mě, že celkem znatelně ubyla voda
  • trochu si zaplavu, chvíli se motám na pláži, ale při západu slunce nás neuvěřitelně začnou žrát komáři a tak radši zmízíme do chatky
  • z Hankou vyrazíme na večeři, chceme si dát čerstvou rybu, zbytek se jde podívat do jiné plážové restaurace, než jsme si vybrali my dva, tak si po čase uděláme romantiku ve dvou :)
  • tuňák na grilu s bramborama je sice trochu dražší (podaří se nám aspoň trochu usmlouvat cenu), ale s Chang beerem je naprosto vynikající!
  • na další den si ještě s Hankou zamluvíme výlet na lodi po plážích kolem ostrova se šnorchlováním
  • zbytek večera trávíme opět na terase, tentokrát u Aleše, stihnu napsat všechny pohledy a pak necítím ruku :)

• zážitek dne: ranní relax a snídaně